1. Home
  2. Docs
  3. De BrandSentry Portal
  4. Vragenlijsten
  5. Vragen bewerken

Vragen bewerken

De vragenlijst van BrandSentry geven je een aantal verschillende soorten vragen die je kunt gebruiken. Hieronder zie je een uiteenzetting van de vraagtypes die er zijn en hoe je ze kunt gebruiken.

  • Checkbox – afvinken als gedaan (geef hier ook op wat de resultaatwaarden moeten zijn bij wel en niet afgevinkt)
  • Stemknoppen – Geeft een een aantal opties (knoppen) waar uit gekozen kunt worden. Je kunt de betekenis van de knoppen eenvoudig zelf inrichten
  • Keuzelijst – net als stepknoppen, maar deze verschijnen als dropdown in de app
  • Numeriek – getal invoeren
  • Lange of korte tekst – tekst invoer gevraagd
  • Foto – maak een foto
  • Video – maak een video

Conditionele (voorwaardelijke) vragen

Conditionele vragen geven je de mogelijkheid om vragen afhankelijk te maken van antwoorden uit eerdere vragen uit dezelfde vragenlijst. Zo kan je bijvoorbeeld vragen om verduidelijking bij “niet OK” keuzes, of om foto’s bij te voegen als de situatie daar om vraagt.

Optionele vragen

Bij elke vraag kan je aangeven of de vraag optioneel is. Een niet-optionele vraag betekent dat de activiteit niet afgemeld kan worden voordat de vraag is beantwoord.

Eigen vraagtypes

Het is ook mogelijk om eigen vraagtypen toe te (laten) voegen. Bijvoorbeeld voor de invoer van de temperatuur van een koelkast of vriezer. Deze hebben een bandbreedte en daar kan bij de invoer op gecontroleerd worden. Maar dat is voor een volgende stap.

Was this article helpful to you? Yes No

How can we help?